Nasza Baza Wiedzy
Poznaj nasze eksperckie artykuły Poczuj wyjątkowy smak wiedzy
W oparciu o nasze 12-letnie doświadczenie specjalnie dla Ciebie tworzymy bazę wiedzy będącą połączeniem ecommerc’u i digital marketingu. W naszych artykułach znajdziesz porady i wskazówki, które pozwolą Ci poprawić wyniki i podejmować lepsze decyzje.
Nasza Baza Wiedzy
Poznaj nasze eksperckie artykuły Poczuj wyjątkowy smak wiedzy
W oparciu o nasze 12-letnie doświadczenie specjalnie dla Ciebie tworzymy bazę wiedzy będącą połączeniem ecommerc’u i digital marketingu. W naszych artykułach znajdziesz porady i wskazówki, które pozwolą Ci poprawić wyniki i podejmować lepsze decyzje.
Copywriting
Wydawałoby się, że stworzenie i opublikowanie treści w Internecie jest bardzo proste. Nic bardziej mylnego – to zadanie trudniejsze niż mogłoby nam się wydawać. Dlaczego?
Jestem na imprezie, wyglądam obłędnie, już dawno się tak nie wystroiłam. Mnóstwo facetów patrzy na mnie kątem oka. Co jakiś czas podchodzi ktoś i zagaduje. Oni wszyscy mówią to samo – „Cześć piękna, jesteś tutaj sama? Wyglądasz jak milion dolarów. Może pobawimy się tego wieczoru razem?”.
Jak słyszę to po raz kolejny to mam jedno zdanie na ten temat – „Dlaczego oni wszyscy są tacy sami?”.
Co to jest E commerce?
E commerce to niezwykle wrażliwy i precyzyjny mechanizm. Wyobraź sobie, że zapraszasz ją na randkę, masz jasno określony cel, wszystko zaplanowane, dobrze wyglądasz, pachniesz, robisz dobre wrażenie, jeśli wszystko zagra to będzie randka z happy-endem. Jeśli jednak popełnisz jeden błąd, nic z tego. Tak samo jest w E commerce. Wystarczy jeden słaby element i wszystkie pozostałe nie mają znaczenia. Pamiętaj, że to może się udać, trzeba tylko wiedzieć jak.
Co to jest Marketing?
Marketing to coś więcej niż mogłoby nam się wydawać. Jest to pewnego rodzaju sztuka, której zadaniem jest poznanie i zrozumienie klienta na tyle dobrze, aby nasz produkt sprzedawał się sam, to znaczy, że poprzez marketing powinniśmy stworzyć klientom potrzebę zakupów. Dzięki działaniom marketingowym zaspokajamy potrzeby ludzi, zwiększając swój zysk. Marketing ma zatem na celu rozpoznawanie oraz zaspokajanie ludzkich i społecznych potrzeb.
Tworzą Dla Ciebie!
- Visual Merchandising – 98%
- Branding – 91%
- Budowa Relacji Z Klientem – 94%
- Zarządzanie i Sprzedaż w Social Media – 90%
- UX Writing – 89%
- Projektowanie UX/UI – 92%
Młoda, ambitna i obdarzona szóstym zmysłem w zakresie estetyki. Każdy projekt jest dla niej tak samo ważny i każdy klient musi być traktowany zgodnie ze standardami firmy, które oczywiście sama zaprojektowała. Odbiór marki, budowa jej rangi oraz autorytetu to jej priorytety. Sztukę Visual Mechandisingu przekłada na wszystkie aspekty działań marketingowych. Public Relations i budowa relacji z klientem to jej kredo. Oprócz tego w K&C Marketing Partners dba o jakość tekstów i kreacji reklamowych. Każdy produkt przechodzi szczegółową weryfikacje “K” pod kątem wizualnym i w zakresie treści. Social Media to jej świat, w którym odnajduje się w 100%. Przygotowanie strategii w tym kanale komunikacji opanowała do perfekcji, tak samo jak tworzenie kampanii reklamowych. Stawia w nich na prosty i konkretny przekaz oraz nietuzinkowe kreacje które przyciągają uwagę odbiorców i budują wizerunek firmy.
- Zarządzanie Strategiczne – 91%
- Analityka Handlowa – 95%
- Przygotowanie i Tworzenie Oferty – 94%
- SEO/SEM – 98%
- Ecommerce – 92%
- Digital Marketing – 93%
Byłby w stanie sprzedać wszystko, nawet własną matkę. Obdarzony niebywałym talentem do tworzenia analiz i przygotowania planów, czy strategii. W kazdym projekcie dostrzega możliwości i każdy projekt jest dla niego czymś nowym i pociągającym. Wie, że prawdziwy sukces to połaczenie handlu, marketingu i zarzadzania. Jego nieszablonowe myślenie pozwala mu na indywidualne podejście do każdego projektu. Poza tym w K&C Marketing Partners tworzy koncepcje i mechanzimy sprzedażowe w oparciu wszystkie dostepne narzedzia marketingowe i rozwiązania techniczne. “C” wyznaje, że każdy produkt musi mieć drivera, i powinien dostarczać wartości i korzyści dla Klienta. Jest uparty i przy tym konsekwentny oraz skoncentrowany na osiąganiu celów i założeń. Jego przewagą w działaniach marketingowych jest bez wątpienia pasja. W każym projekcie poświęca się na 100% bo wie, że najważniejsze są efekty .