Strategia Korporacyjna Dla Twojej Firmy
Strategia marketingowa, to połaczenie analizy obecnej sytuacji i pozycji Twojej firmy z analizą konkurencji i rynku. Na tej podstawie określamy potencjał, możliwości i cele. Przygotowujemy koncepcje oraz wytyczne prowadzące do realizacji założeń. Natępnie określamy harmonogram wdrożeń oraz system pomiaru efektów.
Strategia Marketingowa Korporacyjna
- 9Pełna analiza sytuacji rynkowej
- 9Tabela SWOT
- 9Kluczowe rozwiązania i drivery sukcesu
- 9Opracowanie celów marketingowych i finansowych
- 9Program digital marketingu
- 9Branding i komunikacja marki
- 9Analiza progu rentowności
- 9Opracowanie systemu pomiarów efektów strategii
- 7Zobacz Wszystkie
Cena netto: 9990 PLN
Podzielona płatność - 50% po odbiorze projektu
Dwie darmowe poprawki do projektu
Czas realizacji do 30 dni
Co to jest?
- Strategia marketingowa korporacyjna to rozwiązanie dla firm planujących duży i szybki rozwój we wszystkich kanałach, gotowych na wielopłaszczyznowe zmiany.
- Celem jej przygotowania i wdrożenia jest wyróżnienie się Twojej firmy, wykorzystanie przewag konkurencyjnych oraz potencjału, tak by poprawić wyniki i pozycje firmy na rynku.
- W ramach usługi otrzymasz od nas zestaw dokumentów: opracowania tekstowe, arkusze kalkulacyjne, tabele MS Project z przygotowaną strategią.
- Nasza strategia marketingowa to kompleksowy plan rozwoju Twojej firmy z pełnym opracowaniem w zakresie jej wewnętrznych możliwości i ograniczeń.
- W ramach usługi przeanalizujmy środowisko zewnętrzne Twojej firmy w tym rynek, konkurencję i grupę docelową.
- Na podstawie wniosków wynikających z obydwóch analiz opracujemy plan marketingowy, który będzie zawierał misję firmy, cele marketingowe i finansowe, elementy marketingu produktowego (w tym opracowanie polityki cenowej), a także pełną strategię digital marketingu.
- Przygotowana przez nas sekcja marketingowa, będzie zawierać branding, w którym opracujemy strategię komunikacji, wartości marki, tone of voice, a także koncepcję content marketingu.
- Otrzymasz od nas także standardy obsługi klienta dla Twojej firmy.
- Zaprojektujemy również szczegółowe dane finansowe, w tym analizę progu rentowności, prognozę sprzedaży i wydatków oraz wyznaczymy kamienie milowe dla Twojej firmy.
- Ostatnim elementem Twojej strategii będzie wdrożenie systemu pomiaru efektów, opracowanie najlepszych i najgorszych scenariuszy, a także przygotowanie zarządzania kryzysowego.
Jak to będzie?
- Po zamówienu przez Ciebie strategii korporacja, otrzymasz od nas do wypełnienia formularz w zakresie określenia Twoich potrzeb, możliwości i potencjału.
- Po zapoznaniu się przez nas z Twoją firmą i wykonaniu naszej wewnętrznej analizy, umówimy się z Tobą na rozmowę video lub spotkanie, w celu ustalenia i opracowania podstawowych założeń naszej strategii.
- Po zebraniu wszystkich niezbędnych danych przygotujemy dla Ciebie wstępną koncepcję oraz kierunek, którą prześlemy do Ciebie w wiadomości e-mail.
- Na tym etapie dokonamy ostatecznej konsultacji w zakresie ogólnej koncepcji strategii. Możliwe, że w celu jej potwierdzenia ponownie skontaktujemy się z Tobą na video lub telefonicznie.
- Po skompletowaniu wszystkich materiałów przystąpimy do realizacji projektu i stworzymy dla Ciebie kompleksową strategię marketingową.
- Gdy ukończymy projekt, prześlemy do Ciebie wszystkie przygotowane materiały i umówimy się z Tobą w formie video lub spotkania, na którym zaprezentujemy Ci efekty naszej pracy. Na tym etapie możesz dokonać korekt i wskazać nam kierunki zmian, które mamy zaimplementować w strategii.
- Po naniesieniu wszystkich modyfikacji, prześlemy ostateczną wersję strategii marketingowej dla Twojej firmy oraz ustalimy kolejne spotkanie w zakresie omówienia możliwości jej wdrożenia i zarządzania pomiarem efektów.
- Voilà, od teraz Twoja firma podąża w nowym lepszym kierunku, wykorzystując swoje przewagi i możliwości.
Zobacz jakie to proste!
Jak my to robimy?
- Tworzymy rzeczywisty obraz Twojej firmy na potrzeby przygotowania strategii.
- Analizujemy jej wewnętrzne zasoby, możliwości i ograniczenia w celu dostosowania zakresu i poziomu zaawansowania strategii marketingowej.
- Następnie dokonujemy kompleksowej analizy rynku w zakresie potencjału Twoich produktów, poziomu rozwoju konkurencji oraz grupy docelowej.
- Opracowujemy plan marketingowy biorąc pod uwagę cele, strategię digital marketingu, branding, politykę cenową i standardy Twojej firmy.
- Przygotowujemy kalkulację w zakresie niezbędnych danych finansowych, prognoz sprzedaży, kosztów oraz analizę progu rentowności, która pozwala na określenie budżetu marketingowego dla Twojej firmy.
- Dodatkowo w celu zapewnienia ciągłego rozwoju wdrażamy system pomiaru efektów, dzięki któremu możesz na bieżąco korygować strategię maksymalizując jej efekty i poprawiając wyniki firmy.
- Na wypadek najtrudniejszych scenariuszy opracowujemy również planowanie i zarządzanie kryzysowe.
Dlaczego z nami?
- Jesteśmy Marketing Partners, a nie agencją, co dla Ciebie jako klienta oznacza, że zostaniesz potraktowany przez nas po partnersku. Wiemy, że to może być dla Ciebie szok!
- Zależy nam, aby Twoja strategia spełniała oczekiwania i osiągnęła rynkowy sukces.
- Rozumiemy Twoje potrzeby i ograniczenia.
- Cechuje nas indywidualne podejście do każdego klienta.
- Tworząc nasze strategie wykorzystujemy wiedzę w zakresie procesów sprzedaży oraz digital marketingu, a także zaawansowaną analitykę rynkową . To połączenie pozwala nam doskonale zrozumieć Twój biznes oraz określić jego potrzeby i możliwości.
- Marketing Partners oferuje najwyższej jakości strategie marketingowe w niezwykle atrakcyjnej cenie, co czyni naszą ofertę praktycznie najlepszą na rynku.
- W zakresie świadczonych usług posiadamy ponad 12-letnie doświadczenie.
- Każda strategia przed jej zakończeniem przechodzi pełną weryfikację zarządu.
Lat Doświadczenia
Godzin Consultingu
MLN Budżetu
Poznaj K&C
- Visual Merchandising - 98%
- Branding - 91%
- Budowa Relacji Z Klientem - 94%
- Zarządzanie i Sprzedaż w Social Media - 90%
- UX Writing - 89%
- Projektowanie UX/UI - 92%
Młoda, ambitna i obdarzona szóstym zmysłem w zakresie estetyki. Każdy projekt jest dla niej tak samo ważny i każdy klient, musi być traktowany zgodnie ze standardami firmy, które oczywiście sama zaprojektowała. Odbiór marki, budowa jej rangi oraz autorytetu to jej priorytety. Sztukę Visual Mechandisingu przekłada na wszystkie aspekty działań marketingowych. Public Relations i budowa relacji z klientem to jej kredo. Oprócz tego w K&C Marketing Partners dba o jakość tekstów i kreacji reklamowych. Każdy produkt przechodzi szczegółową weryfikację "K" pod kątem wizualnym i w zakresie treści. Social Media to jej świat, w którym odnajduje się w 100%. Przygotowanie strategii w tym kanale komunikacji opanowała do perfekcji, tak samo, jak tworzenie kampanii reklamowych. Stawia w nich na prosty i konkretny przekaz oraz nietuzinkowe kreacje, które przyciągają uwagę odbiorców i budują wizerunek firmy.
Byłby w stanie sprzedać wszystko, nawet własną matkę. Obdarzony niebywałym talentem do tworzenia analiz i przygotowania planów, czy strategii. W każdym projekcie dostrzega możliwości i każdy projekt jest dla niego czymś nowym i pociągającym. Wie, że prawdziwy sukces to połączenie handlu, marketingu i zarządzania. Jego nieszablonowe myślenie pozwala mu na indywidualne podejście do każdego projektu. Poza tym w K&C Marketing Partners tworzy koncepcje i mechanizmy sprzedażowe w oparciu wszystkie dostępne narzędzia marketingowe i rozwiązania techniczne. "C" wyznaje, że każdy produkt musi mieć drivera, i powinien dostarczać wartości i korzyści dla Klienta. Jest uparty i przy tym konsekwentny oraz skoncentrowany na osiąganiu celów i założeń. Jego przewagą w działaniach marketingowych jest bez wątpienia pasja. W każdym projekcie poświęca się na 100%, bo wie, że najważniejsze są efekty.
- Zarządzanie Strategiczne - 91%
- Analityka Handlowa - 95%
- Przygotowanie i Tworzenie Oferty - 94%
- SEO/SEM - 98%
- Ecommerce - 92%
- Digital Marketing - 93%
Sprawdź Inne warianty tego produktu
Marketing Internetowy
Idealne rozwiązanie dla firm, które posiadają już zaplecze produktowe i marketingowe w pozostałych kanałach sprzedaży.- Strategia działań Marketingu w Internecie
- Cele Marketingowe i Finansowe
- Opracowanie rynków docelowych
- Klucze do sukcesu w Internecie
- Strategia SEO/SEM
- Strategia Social Media + Social Media ADS
- Strategia Content Marketingu
- Wdrożenie systemu pomiaru efektów strategii
Strategia Biznesowa
Dla firm, które chcą poznać możliwości i kierunki rozwoju oraz wykorzystać swój potencjał na 100%- Analiza sytuacji firmy
- Charakterystyka rynku
- Zachowanie rynku docelowego
- Analiza SWOT
- Analiza konkurencji w Internecie
- Opracowanie w zakresie oferty produktów
- Drivery sukcesu
- Kluczowe rozwiązania
- Marketing
- Opracowanie misji firmy
- Cele marketingowe
- Opracowanie rynków docelowych
- Pozycjonowanie firmy w Internecie
- Opracowanie wartości marki
- Strategia SEO/SEM
- Strategia Social Media + Social Media ADS
- Plan programu Marketing Automation
- Opracowanie polityki cenowej
- Wdrożenie systemu pomiarów efektów strategii
Strategia Korporacyjna
Dla firm planujących duży i szybki rozwój we wszystkich kanałach, gotowych na wielopłaszczyznowe zmiany.- Analiza sytuacji firmy
- Charakterystyka rynku
- Demografia rynku
- Zachowanie klientów
- Potrzeby i trendy rynkowe
- Analiza SWOT
- Analiza konkurencji
- Opracowanie w zakresie oferty produktów
- Drivery sukcesu
- Kluczowe rozwiązania
- Marketing
- Opracowanie misji firmy
- Cele marketingowe i finansowe
- Opracowanie rynków docelowych
- Klucze do sukcesu w Internecie
- Marketing produktowy
- Strategia SEO/SEM
- Plan programu Marketing Automation
- Strategia Social Media + Social Media ADS
- Strategia komunikacji
- Opracowanie wartości marki
- Tone Of Voice
- Strategia Content Marketingu
- Opracowanie polityki cenowej
- Standardy obsługi klienta
- Informacje finansowe
- Analiza progu rentowności
- Prognoza sprzedaży i wydatków
- Kamienie milowe przedsiębiorstwa
- System kontroli
- Wdrożenie systemu pomiarów efektów strategii
- Planowanie kryzysowe
- Najlepsze i najgorsze scenariusze