Social Media ADS
Zwróć Uwagę Klientów Poznaj Wyjątkowe Kreacje Zbudujemy Sprzedaż I Rozpoznawalność
Promowanie w Social Media to nie tylko świetne narzędzie do rozwoju Twoich kanałów, ale także doskonałe narzędzie sprzedażowe. Nasze kampanie pozwolą Ci przyciągnąć użytkowników, zbudować świadomość marki, a także zwiększyć sprzedaż.
Stworzymy dodatkowy kanał sprzedaży i generowania konwersji
Zaprezentujemy Twoje produkty w wyjątkowych kreacjach
Twoje Social Media Ads już od 490 PLN Netto
Social Media ADS
Zwróć Uwagę Klientów Poznaj Wyjątkowe Kreacje Zbudujemy Sprzedaż I Rozpoznawalność
Promowanie w Social Media to nie tylko świetne narzędzie do rozwoju Twoich kanałów, ale także doskonałe narzędzie sprzedażowe. Nasze kampanie pozwolą Ci przyciągnąć użytkowników, zbudować świadomość marki, a także zwiększyć sprzedaż.
Stworzymy dodatkowy kanał sprzedaży i generowania konwersji
Zaprezentujemy Twoje produkty w wyjątkowych kreacjach
Twoje Social Media Ads już od 490 PLN Netto
Najlepsza Kampania Reklamowa - Zróbmy To Razem
Wyobraź Sobie Rozwiązania Niedostępne na Rynku
Dobrze przygotowane reklamy zwiększą sprzedaż Twoich produktów, a także pozwolą dotrzeć do większej liczby Twoich potencjalnych klientów. Zadbamy o profesjonalne teksty oraz kreacje graficzne. Zoptymalizujemy Twoje kampanie w oparciu o najważniejsze współczynniki reklamowe, tak by zmaksymalizować Twoje zyski.
Poprawimy Wyniki i Świadomość Marki
- Pokażemy Twoją markę w najlepszych kreacjach
- Zbudujemy rynek dla Twojego Produktu
- Zyskasz bezpośredni kanał komunikacji marketingowej
- Zwiększysz Zasięgi i Rozpoznawalność
Dotrzemy Do Potencjalnych Klientów
- Przygotujemy strategię reklamową
- Przyciągniemy Nowych Klientów do Twojej Firmy
- Stworzymy mechanizm sprzedaży
- Zmaksymalizujemy wyniki finansowe
Wybierz Rozwiązanie Na Miarę Twoich Potrzeb - To Będzie Nasza Wspólna Decyzja
Pakiet Biznes dla Stron Internetowych
Reklamy stron internetowych 12% od budżetu reklamowego.- Reklama w dwóch kanałach (FB + Instagram)
- Opracowanie koncepcji kampanii reklamowej
- Dopasowanie grupy docelowej i zasięgów
- Przygotowanie atrakcyjnych kreacji
- Testy A/B
- Optymalizacja Kampanii w oparciu o cele
- Monitorowanie i raportowanie wyników
Pakiet Biznes dla Sklepów Internetowych
Reklamy sklepów internetowych 10% od budżetu reklamowego.- Reklama w dwóch kanałach (FB + Instagram)
- Opracowanie koncepcji kampanii reklamowej
- Dopasowanie grupy docelowej i zasięgów
- Przygotowanie atrakcyjnych kreacji
- Testy A/B
- Optymalizacja Kampanii w oparciu o cele
- Monitorowanie i raportowanie wyników
- Konfiguracja Pixela Konwersji
- Dodatkowe kampanie sprzedażowe
Poznaj K&C
- Visual Merchandising - 98%
- Branding - 91%
- Budowa Relacji Z Klientem - 94%
- Zarządzanie i Sprzedaż w Social Media - 90%
- UX Writing - 89%
- Projektowanie UX/UI - 92%
Młoda, ambitna i obdarzona szóstym zmysłem w zakresie estetyki. Każdy projekt jest dla niej tak samo ważny i każdy klient, musi być traktowany zgodnie ze standardami firmy, które oczywiście sama zaprojektowała. Odbiór marki, budowa jej rangi oraz autorytetu to jej priorytety. Sztukę Visual Mechandisingu przekłada na wszystkie aspekty działań marketingowych. Public Relations i budowa relacji z klientem to jej kredo. Oprócz tego w K&C Marketing Partners dba o jakość tekstów i kreacji reklamowych. Każdy produkt przechodzi szczegółową weryfikację "K" pod kątem wizualnym i w zakresie treści. Social Media to jej świat, w którym odnajduje się w 100%. Przygotowanie strategii w tym kanale komunikacji opanowała do perfekcji, tak samo, jak tworzenie kampanii reklamowych. Stawia w nich na prosty i konkretny przekaz oraz nietuzinkowe kreacje, które przyciągają uwagę odbiorców i budują wizerunek firmy.
Byłby w stanie sprzedać wszystko, nawet własną matkę. Obdarzony niebywałym talentem do tworzenia analiz i przygotowania planów, czy strategii. W każdym projekcie dostrzega możliwości i każdy projekt jest dla niego czymś nowym i pociągającym. Wie, że prawdziwy sukces to połączenie handlu, marketingu i zarządzania. Jego nieszablonowe myślenie pozwala mu na indywidualne podejście do każdego projektu. Poza tym w K&C Marketing Partners tworzy koncepcje i mechanizmy sprzedażowe w oparciu wszystkie dostępne narzędzia marketingowe i rozwiązania techniczne. "C" wyznaje, że każdy produkt musi mieć drivera, i powinien dostarczać wartości i korzyści dla Klienta. Jest uparty i przy tym konsekwentny oraz skoncentrowany na osiąganiu celów i założeń. Jego przewagą w działaniach marketingowych jest bez wątpienia pasja. W każdym projekcie poświęca się na 100%, bo wie, że najważniejsze są efekty.
- Zarządzanie Strategiczne - 91%
- Analityka Handlowa - 95%
- Przygotowanie i Tworzenie Oferty - 94%
- SEO/SEM - 98%
- Ecommerce - 92%
- Digital Marketing - 93%
Social Media Ads - Dowiedz się Więcej
Social Media Ads
Social Media Ads to płatne działania marketingowe w Mediach Społecznościowych (co to są Social Media, znajdziecie tutaj), które mają za zadanie przede wszystkim zwiększyć skalę dotarcia. Reklamy internetowe są bardzo popularne wśród działań marketingowych w dzisiejszych czasach, a ponadto można stwierdzić, że reklamy w Social Media to jedne z najskuteczniejszych reklam w Internecie. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, iż reklama internetowa, inaczej zwana kampanią, musi być przygotowana w sposób przemyślany, aby nie przepalić twojego budżetu!
Podczas tworzenia reklamy w Internecie powinniśmy zadać sobie kilka pytań:
- Jaki ma być cel naszej reklamy?
- Do czego chcemy skłonić użytkowników poprzez naszą reklamę internetową?
- Co chcemy osiągnąć poprzez naszą kampanię?
- Jaka jest grupa docelowa naszych odbiorców (wiek, płeć, zainteresowania, status społeczny, wykształcenie)?
Do płatnych działań w Internecie nie musimy wybierać wszystkich platform Social Media, na tym właśnie polega skuteczna reklama w Internecie. Musimy skupić się na tych kanałach, w których znajdziemy największą ilość naszych potencjalnych odbiorców. Co ważne, musimy pamiętać, że inaczej będzie zaplanowana reklama na Facebooku, inaczej reklama na Instagramie, jeszcze inaczej reklama na LinkedIn, czy reklama na Twitterze.
Reklama w Internecie rodzaje
Social Media Ads możemy podzielić na kilka rodzajów, w których brany jest pod uwagę cel naszej kampanii:
- Reklama na zwiększenie zasięgów (dotarcia),
- Reklama na konwersję (sprzedaż),
- Reklama na budowę świadomości marki,
- Reklama na zwiększenie aktywności użytkowników (Polubienia, Wiadomości).
Jak stworzyć reklamę w Internecie?
Stworzenie reklamy w Social Media na pierwszy rzut oka nie wydaje się trudne, jednak aby ta reklama była efektywna to już trudniejsze zadanie. Aby stworzyć reklamę w Internecie, można przeczytać wskazówki na ten temat bądź obejrzeć specjalne tutoriale. Dla ambitniejszych właścicieli kont profesjonalnych powstały specjalne szkolenia. Jeżeli jednak chcemy mieć pewność, że reklama w Internecie jest prawidłowo zaprojektowana, najlepiej skorzystać z pomocy specjalistów w tej dziedzinie – będą to agencje reklamowe, które specjalizują się w tworzeniu płatnych działań w serwisach społecznościowych. Ich zadaniem będzie nie tylko stworzenie właściwej kampanii, ale również jej optymalizacja pod kątem efektów, a także atrakcyjnych kreacji. Agencja reklamy internetowej będzie miała za zadanie podpowiedzieć, jakie serwisy społecznościowe powinniśmy wybrać dla swojej firmy, aby były skuteczne.
Reklama w Internecie
Social Media to najlepsze narzędzie do promowania swojej firmy w Internecie. Skuteczność płatnych działań w Mediach Społecznościowych jest bardzo wysoka! Jeżeli myślisz o płatnej formie pozyskiwania klientów w Internecie, sprzedaży swoich produktów lub usług, budowaniu swojej marki, najlepsza będzie reklama w Internecie.
Prowadzenie kampanii w Mediach Społecznościowych to działanie, na które decyduje się większość firm, która prowadzi swój biznes w Internecie i nie tylko! Reklama online w takiej formie będzie również dobrym rozwiązaniem dla biznesów stacjonarnych. Dlaczego? Dzięki reklamie Facebook Ads o Twojej działalności dowiedzą się ludzie, którzy są zainteresowani Twoimi produktami, a nie wiedzą o Twoim istnieniu. Pamiętaj, że aż 79% użytkowników Internetu korzysta aktywnie z Mediów Społecznościowych, wśród nich na pewno są Twoi potencjalni klienci. Ważną kwestią jest także: ile kosztuje reklama w Internecie? Reklama online to nie duży koszt, a budżet profesjonalnej reklamy online możesz ustalić sam!
Jest mnóstwo zalet i korzyści, które wynikają z takich działań:
- Możesz dotrzeć do większego grona twoich potencjalnych klientów w szybkim czasie, a tym samym zwiększyć zyski. Dzięki opcji targetowania Twoja reklama w Internecie będzie wycelowana do Twojej grupy docelowej, to zwiększy szansę na lepsze efekty.
- Dzięki przemyślanym reklamom zbudujesz świadomość marki wśród klientów oraz pozytywny wizerunek. Dlatego tak ważne jest, jak będzie wyglądać Twoja pierwsza reklama internetowa.
- Pozyskasz nowych obserwujących, którzy będą częścią Twojej społeczności w Internecie, będziesz mógł komunikować się z nimi bezpośrednio za pośrednictwem swoich profili.
- Algorytmy Internetu są skuteczne, a dzięki nim Twoje reklamy będą wyświetlane odpowiedniej grupie, która jest zainteresowana Twoim produktem.
Jakie kanały Social Media wybrać? Nie wszystko na raz, na początek swojej przygody z płatnymi działaniami w Internecie, warto zacząć od reklamy na Facebooku oraz Instagramie. Są to kanały, w których drzemie największy potencjał ze względu na ilość użytkowników, którzy są częścią społeczności tych serwisów. Jeżeli nie wiesz, jak się do tego zabrać, skorzystaj z pomocy specjalistów. W dzisiejszym świecie postaw najlepszym narzędziem sprzedażowym jest reklama i marketing w Internecie. Niezależnie od tego, czy jest to reklama internetowa sklepu internetowego, reklama strony w Internecie, czy skuteczna reklama firmy w Internecie, strategia i marketing nie pozostają bez znaczenia.
Reklama Facebook i Instagram
Reklama w Internecie to obecnie najpopularniejsze narzędzie sprzedażowe dla firm. Ze względu na dużą popularność zakupów online, firmy coraz więcej inwestują w marketing internetowy. Bardzo skuteczna będzie reklama Instagram stories, czy też Facebook reklama karuzelowa. Media Społecznościowe cieszą się ogromnym zainteresowaniem, dlatego warto pokusić się o reklamę w takich kanałach jak Facebook, czy Instagram.
Jak przygotować kampanię na Facebooku?
Reklama sponsorowana Facebook to nieco trudniejsze zadanie niż standardowa publikacja postów. Dzięki narzędziom Facebooka możemy tworzyć jednocześnie reklamę na Facebooku i Instagramie. Aby zacząć, należy utworzyć konto profesjonalne (firmowe) w kanale Facebook oraz Instagram, następnie synchronizować utworzone konta. W Meta Business Suite można planować różnego rodzaju kampanie płatne w zależności od celu, jaki chcemy osiągnąć. Płatne działania możemy zaplanować również poprzez „Promuj post”, jednak jest to mniej skuteczne przedsięwzięcie.
Reklamy w kanale Facebook oraz Instagram możemy podzielić na kilka rodzajów, w zależności od celu, jaki chcemy uzyskać:
- Reklama na rozpoznawalność – zwiększa świadomość Twojej marki w oczach konsumentów.
- Reklama do pozyskania nowych obserwujących – idealna do zdobycia nowych osób w twojej społeczności.
- Reklama nastawiona na sprzedaż (konwersję) – w tym przypadku w grę wchodzi nie tylko sprzedaż bezpośrednia poprzez stronę internetową, ale również inne rodzaje CTA (call to action) – zadzwoń, wyślij wiadomość.
- Reklama do wzmożenia aktywności na swoim profilu – pomoże zwrócić uwagę osób, które chętniej komentują i lajkują publikowane treści.
- Reklama do zwiększenia ruchu – jeżeli chcesz zwiększyć odwiedziny Twojej witryny internetowej, ta reklama jest właśnie dla Ciebie.
Reklama w Internecie ceny
Ile kosztuje reklama na Facebooku/Instagramie? Koszt kampanii płatnej na Facebooku, czy Instagramie, zależy tylko i wyłącznie od efektu, jaki chcemy osiągnąć. Nie jest prawdą, że im więcej wydamy, tym lepszy wynik osiągniemy. Sztuka polega na odpowiednim przygotowaniu odpowiedniej strategii kampanii, jej monitorowaniu, wyciąganiu wniosków i optymalizacji.