Twoja Strona Internetowa już od 990 PLN Netto
Strona Internetowa
Atrakcyjna i Poukładana
Taka, która zadba o Twoje interesy
Pozyskamy Klienta w Internecie
Dziś wszystko odbywa się w Internecie. Dobrze zaprojektowana Strona Internetowa to najlepsza wizytówka każdej firmy. Zbudujemy taką witrynę, która nie tylko pozyska Klientów dla Twojego biznesu, ale także poprawi jej wizerunek i realnie wpłynie na sprzedaż i rozpoznawalność.
Przygotujemy stronę, która zaprowadzi Klientów do Twojej firmy
Poprawimy wizerunek i rozpoznawalność Twojego biznesu
Twoja Strona Internetowa już od 990 PLN Netto
Skuteczna Strona Internetowa - Zróbmy to razem
Wyobraź Sobie Rozwiązania Niedostępne na Rynku
Strona internetowa to Twoja najważniejsza wizytówka i okno na świat dla Twojej firmy. Przygotujemy doskonałą prezentację Twojej oferty i zbudujemy stronę, która przyciągnie Klientów. Przeniesiemy Twoją firmę na inny poziom w Internecie i pokażemy ją od najlepszej strony, tworząc spersonalizowany design.
Stworzymy Przemyślaną Stronę
- Zaprezentujemy Twoją ofertę i Możliwości
- Pozyskamy Klientów przez Internet
- Zwiększymy Zaufanie Do Twojej Marki
- Dostosujemy projekt do Twojej Identyfikacji Wizualnej
Zmiażdżymy Twoją Konkurencję
- Przygotujemy Indywidualny Projekt Graficzny
- Zaprojektujemy UX i UI zgodnie ze sztuką
- Wykorzystamy zaawansowaną technologię i Wytyczne Google
- Dostosujemy każdy element do Twoich Potrzeb
Wybierz Rozwiązanie Na Miarę Twoich Potrzeb - To Będzie Nasza Wspólna Decyzja
Mini Biznes
Idealne rozwiązanie dla freelancerów oraz mikro firm.- 1 Strona (one page)
- Indywidualny projekt graficzny
- Spersonalizowana kolorystyka, grafiki, ikony
- Formularz kontaktowy
- Sekcja Social Media
- Integracja z narzędziami Google
- Pełna responsywność strony (wersja mobilna)
- Strona zgodna z wytycznymi Core Web Vitals
- Hosting + konfiguracja (1 rok gratis)
Biznes
Rozwiązanie dla małego i średniego biznesu.- Do 10 podstron
- Indywidualny projekt graficzny
- Spersonalizowana kolorystyka, grafiki, ikony
- Formularz kontaktowy
- Sekcja Social Media
- Integracja z narzędziami Google
- Pełna responsywność strony (wersja mobilna)
- Strona zgodna z wytycznymi Core Web Vitals
- Hosting + konfiguracja (1 rok gratis)
- Implementacja bloga
- Plan promocji strony
Korporacja
Idealne rozwiązanie dla firm stawiających na rozwój w Internecie.- Do 15 podstron
- Indywidualny projekt graficzny
- Spersonalizowana kolorystyka, grafiki, ikony
- Formularz kontaktowy
- Sekcja Social Media
- Integracja z narzędziami Google
- Pełna responsywność strony (wersja mobilna)
- Strona zgodna z wytycznymi Core Web Vitals
- Hosting + konfiguracja (1 rok gratis)
- Implementacja bloga
- Plan promocji strony
- Pozyskiwanie lead generation
- Indywidualne menu (Rich Menu)
- Moduły specjalne
Poznaj K&C
- Visual Merchandising - 98%
- Branding - 91%
- Budowa Relacji Z Klientem - 94%
- Zarządzanie i Sprzedaż w Social Media - 90%
- UX Writing - 89%
- Projektowanie UX/UI - 92%
Młoda, ambitna i obdarzona szóstym zmysłem w zakresie estetyki. Każdy projekt jest dla niej tak samo ważny i każdy klient, musi być traktowany zgodnie ze standardami firmy, które oczywiście sama zaprojektowała. Odbiór marki, budowa jej rangi oraz autorytetu to jej priorytety. Sztukę Visual Mechandisingu przekłada na wszystkie aspekty działań marketingowych. Public Relations i budowa relacji z klientem to jej kredo. Oprócz tego w K&C Marketing Partners dba o jakość tekstów i kreacji reklamowych. Każdy produkt przechodzi szczegółową weryfikację "K" pod kątem wizualnym i w zakresie treści. Social Media to jej świat, w którym odnajduje się w 100%. Przygotowanie strategii w tym kanale komunikacji opanowała do perfekcji, tak samo, jak tworzenie kampanii reklamowych. Stawia w nich na prosty i konkretny przekaz oraz nietuzinkowe kreacje, które przyciągają uwagę odbiorców i budują wizerunek firmy.
Byłby w stanie sprzedać wszystko, nawet własną matkę. Obdarzony niebywałym talentem do tworzenia analiz i przygotowania planów, czy strategii. W każdym projekcie dostrzega możliwości i każdy projekt jest dla niego czymś nowym i pociągającym. Wie, że prawdziwy sukces to połączenie handlu, marketingu i zarządzania. Jego nieszablonowe myślenie pozwala mu na indywidualne podejście do każdego projektu. Poza tym w K&C Marketing Partners tworzy koncepcje i mechanizmy sprzedażowe w oparciu wszystkie dostępne narzędzia marketingowe i rozwiązania techniczne. "C" wyznaje, że każdy produkt musi mieć drivera, i powinien dostarczać wartości i korzyści dla Klienta. Jest uparty i przy tym konsekwentny oraz skoncentrowany na osiąganiu celów i założeń. Jego przewagą w działaniach marketingowych jest bez wątpienia pasja. W każdym projekcie poświęca się na 100%, bo wie, że najważniejsze są efekty.
- Zarządzanie Strategiczne - 91%
- Analityka Handlowa - 95%
- Przygotowanie i Tworzenie Oferty - 94%
- SEO/SEM - 98%
- Ecommerce - 92%
- Digital Marketing - 93%
Tworzenie Stron Internetowych - Dowiedz się Więcej
Projektowanie Stron Internetowych
Własna strona wizytówka, czy projektowanie stron www to złożony temat, który na pierwszy rzut oka może wydawać się niezwykle prosty. I faktycznie tak jest. Żeby stworzyć stronę www i opublikować ją w sieci, potrzebujesz:
- Domeny internetowej
- Serwera — usługi hostingowej
- Certyfikatu SSL (w obecnych czasach to must have)
- Oprogramowania CMS do budowania stron www (np. WordPress)
- Odpowiedniej konfiguracji wszystkich powyższych elementów
Własna Strona Internetowa — Ile kosztuje założenie strony Internetowej
Tak wygląda projektowanie prostej strony internetowej od strony czysto technicznej. Przy tych założeniach po prostu coś opublikujesz. Kolejnymi elementami niezbędnymi do stworzenia strony internetowej są:
- Koncepcja biznesowa (założenia, cele strony www)
- Projekt UX
- Projekt UI (projekt graficzny strony internetowej)
- Dodatkowe moduły i funkcjonalności
- Content (w postaci treści i grafik)
Responsywne Strony Internetowe
Teraz tylko musisz połączyć wszystkie te elementy zarówno od strony technicznej, wizualnej, a także biznesowej, tak aby stworzyć w pełni kompatybilną, jak i wydajną stronę internetową, które spełni wszystkie zadania i pozyska klientów dla Twojej firmy. Oczywiście należy również pamiętać podczas projektowania responsywnej strony, aby była ona spójna z wizerunkiem Twojej firmy i godnie reprezentowała ją w sieci. Warto podkreślić, że wizytówka internetowa, to najważniejsza wizytówka Twojej firmy. Oprócz wiedzy i umiejętności w zakresie konfiguracji technicznej podczas tworzenia strony internetowej niezwykle ważne będą też umiejętności graficzne, zdolności do tworzenia treści i przygotowania architektury strony internetowej pod względem UX i UI — projekt graficzny strony internetowej. Nie wolno zapominać także o wcześniejszym przeprowadzeniu analizy w zakresie możliwości i potrzeb rynku, na jakim działa Twoja firma, inaczej projektuje się stronę internetową firmy oferującej niszowe, innowacyjne produkty, a inaczej dla firmy działającej na mocnym, wysoko rozwiniętym rynku. Od tych czynników zależy także ile kosztuje strona internetowa wizytówka.
Profesjonalne strony internetowe
Czy profesjonalne projektowanie stron www jest proste? Oczywiście, że tak. Byle jaką, nieprzemyślaną i bezsensowną stronę internetową, można postawić w kilka godzin. Stworzenie dobrej, przemyślanej i spełniającej założenia strony wizytówki, to wiele godzin ciężkiej pracy, kilku specjalistów i 10 lat doświadczenia, które potrafi zdziałać cuda w tej branży. Ze stroną internetową jest jak z żoną, byle jaką znajdziesz na pierwszej dyskotece. A sensowną, dobrą i taką, która pozwoli rozwinąć Ci skrzydła, już niekoniecznie.
Tworzenie Strony WWW
Strona internetowa w każdej firmie to najważniejsza wizytówka i okno na świat dla Twojego brandu. To, w jaki sposób Twoja strona wizytówka będzie reprezentowała firmę w Internecie bardzo często stanowi pierwsze wrażenie. Dlatego tak ważne jest to, w jaki sposób Twoja strona została zaprojektowana i czy jest przemyślana pod kątem biznesowym. W zależności od tego, jakie zadania zostały wyznaczone dla Twojej witryny, może ona spełniać następujące funkcje:
- Informacyjną — ma za zadanie informować klientów o aktualnościach w Twoje firmie, zmianach godzin otwarcia, zmianach w numerach telefonów czy formach kontaktowych z Twoją firmą
- Ofertową — prezentacja oferty Twojej firmy, informacje o obowiązujących cennikach, czy usługach
- Prezentacyjną — prezentacja zaplecza Twojej firmy w postaci zasobów ludzkich, parku maszynowego czy wykorzystywanych technologii
- Budowa autorytetu — tworzenie i prowadzenie bloga w formie artykułów eksperckich, które będą pozycjonować firmę jako profesjonalistę w danej branży
Rola nowoczesnej strony internetowej jest więc niezwykle szeroka i istotna. Warto także podkreślić, że jest to najważniejsze miejsce pod kątem wizerunku Twojej firmy w Internecie. Źle zaprojektowana lub nieprzemyślana strona internetowa, może zniechęcić potencjalnych klientów lub kontrahentów do współpracy. Pod kątem użytkowym strona internetowa odpowiada również za budowanie zaufania do Twojej firmy, a także za generowanie sprzedaży i konwersji poza Internetem. Możemy sobie wyobrazić sytuację, w której potencjalnie zainteresowany klient odnajdujący Twoją stronę w sieci decyduje się wybrać Twoje usługi na podstawie zawartych na stronie informacji i treści. Sama konwersja w tym wypadku odbywa się już poza stroną, jednak za pozyskanie klienta odpowiada Twoja strona internetowa.
Strona Wizytówka
Rolą obsługi klienta jest doprowadzenie transakcji do końca, ale pierwszą linię stanowi witryna. Dlatego tak ważne jest, aby była dobrze zaprojektowana oraz dostosowana do potrzeb klienta. Odpowiednia strategia pozwala na przygotowanie witryny zgodnie z obowiązującą dla danego rynku specyfiką i w taki sposób, aby pozwalała na generowane przychodów i pozyskiwanie klientów. W przypadku gdy konwersję można zakończyć na stronie to znaczy istnieje szansa zamawiania danej usługi lub produktu w Internecie, warto zastanowić się nad hybrydą sklepu i nowoczesnej strony internetowej tak, aby klient mógł zamawiać Twoje produkty i płacić za nie bezpośrednio w sieci. Rola Twojej profesjonalnej strony firmowej będzie tak duża na ile pozwoli jej odpowiednie przygotowanie i wykonanie. Dobrze wykonana strona www może pełnić w firmie kluczową funkcję. Słaba stanowi jedynie zbędny element psujący wizerunek.
Tworzenie Stron Internetowych
Budowanie i profesjonalne projektowanie stron internetowych powinno opierać się o projekt biznesowy, a techniczne aspekty takie jak UX i UI powinny jedynie zapewniać stronie internetowej właściwy przepływ użytkownika i zachowanie, które sprawi, że zrealizuje on założony w strategii biznesowej cel. W praktyce oznacza to, że w trakcie budowania profesjonalnej strony internetowej i jej tworzenia określamy, jaki ma by główny cel użytkownika, który na nią trafi. Może to być kontakt telefoniczny, wypełnienie formularza, zapis do bazy mailingowej lub po prostu zapoznanie się klienta z brandem. Ważne jest, aby cel ten był jasno określony i sprecyzowany.
Budowanie Stron www
Wtedy UX i UI stają się jedynie narzędziami w realizacji celu biznesowego. Podstawowym błędem popełnianym przez wiele agencji interaktywnych jest projektowanie UX i UI na podstawie ogólne standardy i normy. UX i UI powinny być narzędziem, a nie celem. Jeśli jednak firma nie potrafi określić celu lub nie zakłada, że taki powinien być wtedy mamy to do czynienia z sztuką dla sztuki. Samo projektowanie UX to tak naprawdę przygotowanie koncepcji układu i budowy modułów znajdujących się na poszczególnych podstronach witryny na podstawie doświadczenia użytkownika, który ją przegląda. Dobrze zaprojektowany UX to taki, który ułatwia użytkownikowi realizację założonego celu, czyli na przykład zakupu lub wysyłki formularza kontaktowego. Z kolei sam UI to projekt interfejsu responsywnej strony internetowej pod kątem wizualnym i stylistycznym, dobór odpowiedniej czcionki, kolorów, stylu przycisków, barwy i wielkości danych elementów na stronie. Jego głównym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi bez zbędnego rozpraszania użytkowania oraz spójność z wizerunkiem marki. To elementy niezbędne, o których zapomina 90% agencji lub freelancerów projektujących tanie strony internetowe. Podsumowując projekt UX i UI w K&C Marketing Partners tworzony jest w oparciu o:
- identyfikację wizualną brandu
- strategię biznesową strony www
- branżę, w jakiej działa Twoja firma
- dotychczasową budowę Twojej witryny, jeśli taką posiadałeś
Takie działanie zapewnia stworzenie strony firmowej, która realizuje cele biznesowe i spełnia swoją rolę w firmie w najlepszy możliwy sposób. Warto podkreślić, że dobrze zaprojektowana strona internetowa jest gwarantem sukcesu Twojej firmy w Internecie.
Strona Internetowa Cena
Koszt stworzenia strony internetowej zależny jest przede wszystkim od formy wykorzystywanej technologii oraz tak naprawdę od wyboru wykonawcy. Koszt tworzenia strony internetowej zaczyna się od 1000 zł, a kończyć się może nawet na kilku tysiącach. Nie bez znaczenia jest wybór systemu CMS, najbardziej popularne są oczywiście strony internetowe WordPress. Ile kosztuje założenie strony internetowej, zależne będzie do silnika i ewentualnych integracji z systemami zewnętrznymi. Pytanie jednak, czy wybór autorskiego CMS’A lub tworzenie indywidualnych rozwiązań ma jakiekolwiek uzasadnienie merytoryczne i czy jest tego warte. Własna strona internetowa nie musi być kosztowna, ważne jest, aby budowanie stron www wykonywała rzetelna firma.
Koszt Strony Internetowej
Najważniejszą kwestią przy tworzeniu strony internetowej jest określenie jej zadań i przygotowanie strategii biznesowej oraz marketingowej tak, aby spełniała ona swoje założenia i pozyskiwała klientów. Na rynku znajdziemy wiele firm, które nie oferują i prezentują cennika w zakresie przygotowania i tworzenia stron internetowych. Jest to zbieg celowy mający na celu sprawdzenie zasobności portfela klienta i ocenienia potencjału danej firmy, tak by zaoferować usługę teoretycznie dostosowaną do potrzeb. W praktyce jednak sprowadza się to do stworzenia strony internetowej o tej samej jakości czy czasochłonności w kilku wariantach cenowych. Koszt stworzenia dobrej strony internetowej nie powinien przekraczać 4 tysięcy, a rozwój standardowych systemów CMS dostępnych na rynku w praktyce zaspokoi potrzeby 99% firm działających na Polskim rynku.
Strony Internetowe Cennik
Bardzo popularnym procederem stosowanym przez firmy tworzących strony internetowe jest budowanie i tworzenie całej strony w oderwaniu od realiów marketingowych. Co to oznacza w praktyce? Firma tworzy UX i UI strony internetowej w oparciu o potrzeby klienta bez analizy branży i rynku co powoduje, że marketingowe działania prowadzone przez inną agencję będą nieskuteczne i nieefektywne. Bardzo często przygotowane strony internetowe są kompletnie niedostosowane pod SEO w zakresie optymalizacji i wydajności. W praktyce strona internetowa dla firmy już na starcie traci 80% efektywności, a wszelkie działania marketingowe podejmowane przez inne agencje lub wewnętrznie przez Ciebie samego nie mają szansy powodzenia. Ważne jest, aby tworzyć stronę internetową zgodnie z koncepcją marketingową. Pozwoli to zaoszczędzić środki i skutecznie pozyskiwać klientów.
Koszt strony internetowej (utrzymania) dla firmy możemy rozbić na kilka pozycji:
- Koszt utrzymania domeny — od 50 do 150 zł netto rocznie
- Koszt utrzymania serwera — od 200 do1000 zł netto rocznie
- Certyfikat SSL — od 50 do 800 zł netto rocznie
- Konfiguracja — od 200 zł netto rocznie
Wszystkie te koszty poniesiesz, decydując się na samodzielne stworzenie strony www i jej utrzymanie. Wybierając stronę internetową w K&C Marketing Partners 1 rok hostingu, certyfikat SSL oraz konfigurację otrzymujesz gratis, nie jest to popularne rozwiąznie stosowane przez firmy tworzące strony internetowe, jednak w K&C wiemy czym jest strona internetowa i że klient oprócz jej stworzenia potrzebuje również opieki autorskiej. W kolejnych latach ten pakiet opieki kosztuje 500 zł netto rocznie. Jako nasz klient otrzymasz w tym pakiecie:
- aktualizacje i backup twojej strony internetowej
- hosting
- podstawowy certyfikat SSL
- pakiet pomocowy w przypadku awarii